2007-07-03

Ett deco entry

Hej på er,
jag satt sent igår kväll och gjorde ett entry i en deco. Det var en liten utmaning för man fick inte använda någon bild, och man skulle använda något av det som låg i en "ficka" längst bak i decon. Det låg inte mycket i fickan, bara två utstansade blommor.
Så jag tog en hög av alla små pappersbitar jag sparar på och gjorde remsor och flätade ihop dem.
Så här blev det färdiga resultatet:

Jag blev faktiskt ganska nöjd och har blivit lite inspirerad att fläta lite mer, tänkte göra några flätade atc´s sen.
Ha det bra!
Kram Annelie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint Annelie!
Härliga färger du använt, somrigt å fint.
Fläta är skoj fast pillrigt :-)
Gjorde det på en av mina bröllops LO.

Ha det så gott.
Kram Cia

Anonym sa...

Så väldigt fin - gillar mycket!

Fredrica